Podstawowa lista rankingowa projektu „Zielona przyszłość dla Śląska”

Poniżej publikujemy podstawową listę rankingową osób, które kwalifikują się do przesłania formularza zgłoszeniowego wraz z załącznikami.
Każdy numer kandydata do projektu (numer ID) jest nadawany indywidualnie i przesyłany na podany w fiszce adres mailowy. Jeżeli nie możesz znaleźć odpowiedniego maila sprawdź foldery na swojej skrzynce, w tym skrzynkę spam. Jeżeli nie widzisz maila (jest automatycznie wysyłany z systemu), to oznacza, że fiszka nie została zakwalifikowana do podstawowej listy rankingowej. W tej sprawie możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
KONTAKT

LISTA PODSTAWOWA – STUDIA PODYPLOMOWE NABÓR 2 (09.12.2024 r. – 13.12.2024 r.)

Kandydaci, którzy zostali wstępnie zakwalifikowani, mają 7 dni roboczych (licząc od dnia następnego po opublikowaniu listy rankingowej) na dostarczenie formularza zgłoszeniowego wraz z wymaganymi załącznikami, które dostępne są na naszej stronie internetowej: https://projektydofinansowane.pl/https-projektydofinansowane-dokumenty/

Ostateczny termin dostarczenia dokumentacji zgłoszeniowej to: 03.01.2025 r.

Z uwagi na fakt, że biuro obsługi klienta i biuro projektu będą nieczynne w dniach 24.12.2024 i 31.01.2024 to termin ulega wydłużeniu do 03.01.2025.

Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów do operatora uznaje się dzień ich faktycznego wpływu. Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłynęły po terminie.

Informujemy, że zgodnie z aktualnym Regulaminem naboru do projektu istnieje możliwość składania dokumentów zgłoszeniowych (tj. formularza zgłoszeniowego z załącznikami) za pośrednictwem poczty elektronicznej – podpisane elektronicznie (mogą zawierać kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty).

Dokumenty można złożyć również w formie papierowej w Biurze Obsługi Klienta: LG Project Łukasz Dobiczek ul. Mariacka 1/22, 40-014 Katowice w godzinach otwarcia BOK: https://projektydofinansowane.pl/kontakt/ lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską.

Uwaga! Zaświadczenia są ważne przez 30 dni od daty wystawienia i powinny być ważne na dzień złożenia dokumentów oraz na dzień przystąpienia do projektu, tj. podpisania umowy uczestnictwa.

Należy pamiętać, że informacje zamieszczone w składanej przez Państwa dokumentacji muszą zgadzać się z informacjami zamieszczonymi w przesłanej fiszce zgłoszeniowej.

Podstawowa lista rankingowa określa, które fiszki zostały przyjęte w ramach wartości dofinansowania dostępnej w danej rundzie naboru oraz które fiszki zostały przyjęte i zarejestrowane poza dostępną wartością dofinansowania (Regulamin naboru do projektu §2 ust.5 punkt 3).

Informujemy, że fiszki, które nie posiadają podpisu elektronicznego, zostały przesłane poza terminem naboru, lub które nie zostały poprawnie wypełnione, nie zostały wzięte pod uwagę przy tworzeniu podstawowej listy rankingowej (Regulamin naboru do projektu §2 ust.5 punkt 2)

Archwium podstawowych list rankingowych